ბლოგი უნდა დავწერო

Icon

გაციფროვნებული სიტყვიერი აზრები

ავტობიოგრაფია

ჩემი ძველი პოსტი ფორუმიდან:
მოგესალმებით,

გახლავართ პროფესიონალური დამლაგებელი 3 წლიანი დალაგების სტაჟით ამერიკის შეერთებული შტატების სხვადასხვა ორგანიზაციების ოფისებსა თუ კერძო ფეშენებელურ სახლებში. სპეციალირიზებული ვარ ძნელად მისადგომი ადგილებიდან მტვრის ეფექტურად აღება – გამოსუფთავებაში, ავეჯის გადაადგილების გარეშე.
მუშაობის პროცესში ვარ წყნარი და შეუმჩნეველი, ვალაგებ უხმაუროდ და ფაქიზად. ვარ უზომოდ შეყვარებული ჩემს საქმიანობაზე, გამოვირჩევი უზადო დისციპლინით, პატიოსნებით (ვაჟიშვილი ვარ) და მაღალი პროფესიონალიზმით.
გავლილი მაქვს გადამზადების კურსები Philadelphia School of Housekeeping – ის Advanced Level კურსები, რის შედეგადაც მომენიჭა უმაღლესი მაგისტრის წოდება – დალაგება ორგანიზებაში, რაც მაძლევს უფლებას დავალაგო მაღალ სახელმწიფო თუ არასახელმწიფო თანამდებობის პირთა სამუშაო ადგილები და სამუშაო ადგილების მიმდებარე ტერიტორია.
სერტიფიცირებული ვარ Electrolux LX34A, B, C მტვერსასრუტის ექსპლუატაცია/მოხმარებაზე. ასევე ვფლობ აქანდაზისა და ცოცხის მარჯვედ ხმარების ტექნიკას.
ვარ რამოდენიმეი სამეცნიერო ნაშრომის ავტორი, პუბლიცისტი და თანა-ავტორი. (საწმენდი შხამ-ქიმიკატების შეზავების ხერხები. ISBN 98394738, Mason Crest Publishers – Philadelphia, PA 2008. გამოჩენილ დამლაგებელთა დალაგების ხერხები ISBN 57657698, McMillan – Australia 2007). ჩემს წიგნს “საწმენდი შხამ-ქიმიკატების შეზავების ხერხები” აქვს მოპოვებული რამოდენიმე ჯილდო, მათ შორის ოქროს აქანდაზი 2009, რომელიც გაიმართა ა.შ.შ.-ს შტატ იუტაში.
ვფლობ ინგლისურს, რუსულს, სომხურ და ქურთულ ენებს, ასევე საოფისე და გრაფიკულ პროგრამებს, როგორც ვინდოუსის ასევე მაკინტოშის სისტემაზე დაფუძნებით.
ჰობი: კლასიკური მუსიკა და აკრობატული ნახტომებით მაღალი ჭერებიდან ობობის ქსელების მოცილება.

ჩემთვის მიუღებელია ახალგაზრდა გოგოების მიერ ცბიერი თვალის დევნება, რომელიც ცოდვისკენ მიბიძგებს და მომწყვეტს საყვარელი საქმიანობისაგან. სამუშაო საათებს და ხელფასს დიდ მნიშვნელობად არ ვანიჭებ, შემიძლია ვიმუშაო შეუსვენებლად და ვაკეთო საყვარელი საქმე.

http://forum.ge/?showtopic=33764000&view=findpost&p=17320196

Filed under: მიმობნეული

One Response

  1. Mary ამბობს:

    ra degenerati xar 😀 ❤

კომენტარის დატოვება

